Persbericht: NNZ genomineerd in de categorie innovatie van de ’NLPackaging Awards 2016’

Datum: 22 februari 2016

Verpakkingsconcern met innovatiekracht

NNZ is een internationaal opererend bedrijf dat innovatieve verpakkingsoplossingen biedt voor zowel de agrarische als industriële sector.

Een recent voorbeeld van onze innovatiekracht is de zogeheten ‘Apple-Set’, een verpakking voor appels die onlangs is genomineerd voor de “NLPackaging Awards 2016”!De ‘Apple-Set’ heeft een lichtgewicht design in golfkarton dat beschermt tegen specifieke appelkwetsuren en daarmee extra kwaliteit behoud van de appel op haar weg door de keten (teler – afpakker – consument).
Consumentenonderzoek heeft uitgewezen dat de ‘Apple-Set’ een positief effect heeft op consumentenwaardering en aankoopimpuls voor zowel het product (appel) als de productcategorie (fruit). Daarnaast leent het te bedrukken oppervlak zich uitstekend voor marketingdoeleinden, met name voor storytelling en branding.

Innovatief maatwerk is ons credo: door intensief samen te werken met klanten, leveranciers en onderzoeksorganisaties, kunnen we elke gewenste verpakkingsvorm realiseren.

NNZ bv
Postbus 104, 9700 AC  Groningen, Nederland