Persbericht: TEAG Textil-Emballagen AG uit Zwitserland zoekt aansluiting bij de NNZ Groep.

Datum: 1 juli 2015

Per 1 juli 2015 heeft TEAG, Bazel Zwitserland, leverancier van verpakkingen voor de Zwitserse markt, zich aangesloten bij de NNZ Groep. De activiteiten worden voortgezet onder haar huidige naam TEAG.

TEAG is een gerenommeerd verpakkingsbedrijf in Zwitserland, opgericht in 1914, en heeft dus meer dan 100 jaar verpakkingservaring. Begonnen met het repareren van gebruikte jute zakken is TEAG uitgegroeid tot een bedrijf met een uitgebreid productportfolio in jute verpakkingen, FIBC’s, PP zakken en Netverpakkingen voor zowel de agrarische als de industriële sector.

De NNZ Groep is een internationale onderneming met 17 vestigingen in 16 landen in Europa, de Verenigde Staten, Canada en Zuid-Afrika, en nu dus ook in Zwitserland.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland.

NNZ levert een breed scala verpakkingen voor de agrarische en de industriële sector. Daarnaast is het bedrijf steeds actiever in het ontwikkelen van nieuwe verpakkings-ideeën – op eigen initiatief of naar aanleiding van een vraag, een probleem of een ontwikkeling in de markt. NNZ werkt hierbij nauw samen in een internationaal netwerk van afnemers, toeleveranciers, fabrikanten, verpakkers, distributeurs, wetenschappelijke instituten en overheden. NNZ heeft met haar innovaties een reeks internationale verpakkingsprijzen in de wacht gesleept.

De klanten van TEAG blijven uiteraard op de dezelfde manier voorzien van verpakkingen met dezelfde servicegraad en kwaliteit als zij gewend waren. Het complete productassortiment van NNZ komt nu ook tot beschikking van TEAG. Ook zal de afdeling Innovatie nu graag producten ontwikkelen voor de Zwitserse markt.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

NNZ bv                                                TEAG Textil-Emballagen AG
Postbus 104                                         Herr Fabian Günzburger