Waarom NNZ verpakkingen?

  • Wereldwijde dekking
  • Focus op lokaal
  • Breed assortiment
  • Innovatieve trendsetter
  • Verpakking op maat
  • Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

NNZ presents: tomato study

  • NNZ study tomato

Datum: 1 februari 2013

From November 2012 to January 2013 NNZ has performed a consumer survey in Germany, The Netherlands and Belgium to gain insight in the buying behavior of tomatoes and packaging.

We have identified six consumer segments for tomatoes and packaging.

Each segment  offers specific opportunities for further increasing the 'taste of tomatoes' by means of choosing the optimal packaging. All segments appreciate packaging for 'transparancy', 'stability', 'ventilation',  in short for protecting of the consistency and firmness of tomatoes. 

Please be invited to contact us to review how we can apply the findings to further optimize your tomato packaging, to meet the needs of the different consumer segments.

 

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922! 

  • NNz icon 1922

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.