Waarom NNZ verpakkingen?

  • Wereldwijde dekking
  • Focus op lokaal
  • Breed assortiment
  • Innovatieve trendsetter
  • Verpakking op maat
  • Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

90th anniversary of NNZ 'The Packaging Network'

Datum: 22 oktober 2012

Groningen, The Netherlands -  NNZ celebrates its 90th anniversary. 

NNZ was founded by Marinus Gijsbertus Boot on 22 October 1922. The company started as a trading house for jute bags in Groningen, The Netherlands, with internation ambitions. 

Today, 22 October 2012, NNZ celebrates its 90thanniversary as a multinational with 180 employees worldwide serving customers with packaging solutions for agricultural and industrial markets. This achievement underscores NNZ’s commitment to its employees and customers.

This significant milestone will be marked by a donation of three boats to Oxfam in Bangladesh. The boats will be name “Marinus”, “Will” and “Wim” in honor of the contributions of these members of the family Boot to the success of NNZ today.

“Our 90thanniversary is a great milestone for NNZ, “said Len Boot, CEO of the company. “We are very pleased that our customers have recognized the value of our products and services. It is the result of the team effort by the family, our employees and partners worldwide and motivates all of us to continue on this path”.

 

 

 NNZ, your partner for packaging solutions since 1922!

 

  • NNZ celebrates 90th anniversary

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een in verpakkingen gespecialiseerde, internationale onderneming voor klanten uit de AGF-branche en de industrie.  Sinds de oprichting in 1922 heeft het familiebedrijf zich gestaag ontwikkeld tot een organisatie met ongeveer 250 medewerkers en een uitgebreid, mondiaal netwerk van eigen vestigingen en partners. 

De sterkte van dit netwerk zit hem in het vermogen om de competitieve slagkracht te vergroten. De partners in ons netwerk kunnen net als NNZ gekarakteriseerd worden als duurzaam en sociaal, productleiders, klantgericht, innovatief, trendsetters, flexibel en transparant, betrouwbaar en ethisch.

Bij NNZ staan de medewerkers altijd voorop. We zijn ervan overtuigd dat dit leidt tot meer creativiteit en productiviteit en dat is van het grootste belang voor onze klanten, leveranciers en overige stakeholders. We willen op een passievolle en plezierige manier heel persoonlijk werken volgens het plan dat we met elkaar gemaakt hebben. Ons motto is: ‘Together is better’. Samen leveren wij onze klanten duurzaam maatwerk, logistieke oplossingen en innovatie door co-creatie.

Met dochterondernemingen op strategische locaties in de verschillende landen zijn we in staat daaraan tegemoet te komen.  We werken samen met onze klanten en een divers team van professionals; specialisten op het gebied van materiaalkennis, voedingsmiddelentechnologie, grafisch ontwerp en marktonderzoek. Met elkaar werken wij  aan producten op maat, van concept tot marktintroductie. Voor elke schakel van de keten bieden wij specifiek op de klant gerichte, slimme oplossingen!

Ons standaard assortiment bestaat uit: netzakken, jute zakken, papieren verpakking,  geweven PP zakken, films, folies, schalen, bekers, emmers, big-bags en  palletstabilisatiemateriaal. Daarnaast levert NNZ verpakkingen op maat. Voor alle verpakkingen hanteren wij de hoogste normen als het gaat om duurzaamheid, efficiëntie en voedselveiligheid. Onze klanten profiteren dan ook van onze uitstekende inkoopvoorwaarden en hoogwaardige producten.