Waarom NNZ verpakkingen?

  • Wereldwijde dekking
  • Focus op lokaal
  • Breed assortiment
  • Innovatieve trendsetter
  • Verpakking op maat
  • Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

NNZ genomineerd voor Familiebedrijven Award 2016

Datum: 22 januari 2016

NNZ is op 22 januari 2016 genomineerd voor de Familiebedrijven Award 2016.

Op 7 april 2016 wordt bekend wie de opvolger wordt van Koninklijke de Heus, winnaar van de Familiebedrijven Award 2015. In totaal zijn er dit jaar 10 familiebedrijven genomineerd. Uit deze selectie kiest de jury 3 finalisten, waarna zij gezamenlijk op bedrijvenbezoek gaan om de ondernemingen beter te leren kennen en om zorgvuldig de winnaar te kunnen bepalen.

De Stichting Familie Onderneming, opgericht door John Fentener van Vlissingen, heeft als doelstelling zoveel mogelijk aandacht te krijgen voor het belang van familiebedrijven voor de Nederlandse economie, ook bij de overheid. Daarom looft zij jaarlijks deze Award uit aan een excellerend Nederlands familiebedrijf.

KPMG verzorgt de onafhankelijke selectie van familiebedrijven op basis van 8 criteria en de randvoorwaarde dat de onderneming een écht familiebedrijf is (volgens de definitie van de Europese Commissie). Nadat KPMG een top heeft bepaald, kiest de vakkundige jury het winnende familiebedrijf. De bestuurder van deze familieonderneming treedt dan voor 1 jaar toe tot de jury.

De uitreiking van de Familiebedrijven Award 2015 in de Nieuwe Kerk in Den Haag werd bijgewoond door Koningin Máxima. Eerdere winnaars van de Familiebedrijven Award zijn Gassan Diamonds (2013) Westland Kaas (2014) en Koninklijke De Heus (2015).

www.familiebedrijvenaward.nl

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een in verpakkingen gespecialiseerde, internationale onderneming voor klanten uit de AGF-branche en de industrie.  Sinds de oprichting in 1922 heeft het familiebedrijf zich gestaag ontwikkeld tot een organisatie met ongeveer 250 medewerkers en een uitgebreid, mondiaal netwerk van eigen vestigingen en partners. 

De sterkte van dit netwerk zit hem in het vermogen om de competitieve slagkracht te vergroten. De partners in ons netwerk kunnen net als NNZ gekarakteriseerd worden als duurzaam en sociaal, productleiders, klantgericht, innovatief, trendsetters, flexibel en transparant, betrouwbaar en ethisch.

Bij NNZ staan de medewerkers altijd voorop. We zijn ervan overtuigd dat dit leidt tot meer creativiteit en productiviteit en dat is van het grootste belang voor onze klanten, leveranciers en overige stakeholders. We willen op een passievolle en plezierige manier heel persoonlijk werken volgens het plan dat we met elkaar gemaakt hebben. Ons motto is: ‘Together is better’. Samen leveren wij onze klanten duurzaam maatwerk, logistieke oplossingen en innovatie door co-creatie.

Met dochterondernemingen op strategische locaties in de verschillende landen zijn we in staat daaraan tegemoet te komen.  We werken samen met onze klanten en een divers team van professionals; specialisten op het gebied van materiaalkennis, voedingsmiddelentechnologie, grafisch ontwerp en marktonderzoek. Met elkaar werken wij  aan producten op maat, van concept tot marktintroductie. Voor elke schakel van de keten bieden wij specifiek op de klant gerichte, slimme oplossingen!

Ons standaard assortiment bestaat uit: netzakken, jute zakken, papieren verpakking,  geweven PP zakken, films, folies, schalen, bekers, emmers, big-bags en  palletstabilisatiemateriaal. Daarnaast levert NNZ verpakkingen op maat. Voor alle verpakkingen hanteren wij de hoogste normen als het gaat om duurzaamheid, efficiëntie en voedselveiligheid. Onze klanten profiteren dan ook van onze uitstekende inkoopvoorwaarden en hoogwaardige producten.