Waarom NNZ verpakkingen?

• Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

Persbericht: NNZ genomineerd in de categorie innovatie van de ’NLPackaging Awards 2016’

Datum: 22 februari 2016

Verpakkingsconcern met innovatiekracht

NNZ is een internationaal opererend bedrijf dat innovatieve verpakkingsoplossingen biedt voor zowel de agrarische als industriële sector.

Een recent voorbeeld van onze innovatiekracht is de zogeheten ‘Apple-Set’, een verpakking voor appels die onlangs is genomineerd voor de “NLPackaging Awards 2016”!De ‘Apple-Set’ heeft een lichtgewicht design in golfkarton dat beschermt tegen specifieke appelkwetsuren en daarmee extra kwaliteit behoud van de appel op haar weg door de keten (teler – afpakker – consument).
Consumentenonderzoek heeft uitgewezen dat de ‘Apple-Set’ een positief effect heeft op consumentenwaardering en aankoopimpuls voor zowel het product (appel) als de productcategorie (fruit). Daarnaast leent het te bedrukken oppervlak zich uitstekend voor marketingdoeleinden, met name voor storytelling en branding.

Innovatief maatwerk is ons credo: door intensief samen te werken met klanten, leveranciers en onderzoeksorganisaties, kunnen we elke gewenste verpakkingsvorm realiseren.

NNZ bv
Postbus 104, 9700 AC  Groningen, Nederland
Aarhusweg 1, 9723 JJ  Groningen. Nederland
T +31 (0)50 5207800, F +31 (0)50 5207801,
E  info@nnz.nl, I www.nnz.com

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.