Waarom NNZ verpakkingen?

Informatie aanvraag

Persbericht: NNZ introduceert Paper-Vento® bij Fa. Molenaar

Datum: 8 augustus 2016

Papieren verpakkingen konden tot voor kort uitsluitend op lage snelheid afgepakt worden – zowel handmatig als machinaal. Voor de Paper-Vento® wordt een speciaal gecoat papier ingezet, waardoor het materiaal op snellere, verticale machines kan worden verwerkt. De Paper-Vento® is geschikt voor droge, tot licht vochtige producten met een totaalgewicht van 0,5kg – 2,5kg. De zak heeft een trendy uitstraling en de mogelijkheden tot bedrukking zijn optimaal. Het venster is vervaardigd van clafnet, een lichte en elegante materiaalsoort die zorgt voor de ventilatie en zichtbaarheid van de producten.

Aardappelgroothandel Fa. Molenaar zet sinds juli 2016 de Paper-Vento® verpakking in voor 5 verschillende aardappelrassen in een 2 en 2,5 kg verpakking.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van de Paper-Vento®? Dan nodigen wij u graag uit om contact op te nemen met onze commerciële dienst.
T +31 (0)50 5207800, E info@nnz.nl

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.